»Staršem bi priporočil: Ne se ustrašiti umetne inteligence, ne pa tudi vzeti tega kot suho zlato ali neko orodje, ki bo nadomestilo tvoje staršestvo. Če želite začeti uporabljati orodja umetne inteligence, ChatGPT in druga orodja, ki so na voljo, jih dajte skupaj z otroki.«
»Imam 10-letnega sina, ki me včasih vpraša kakšno čudno vprašanje, na katerega nimam odgovora. Zadnjič me je tako vprašal, da bi imel zlat meč in če bi bilo to v redu. Sem rekel, pa vprašajmo ChatGPT, če je to v redu.«
»Še vedno moram biti v razredu, ker je en tak pogovor z dijakom oziroma ko gledaš, kako razmišlja, ni samo ta miselni proces, ampak je tudi ta čustveni, ki ga imajo zadaj, torej mi gledamo v obraz in prepoznavamo.«
»Ne omejevati, hkrati pa usmerjati, da se bodo lahko kolegi počutili v nekem varnem okolju, kjer bodo na eni strani obvladali in tehniko, tehnologijo, na drugi strani pa potem tudi didaktiko poučevanja.«
»Torej, mi ga moramo najprej opolnomočiti dejansko, da bo razumel, kaj se sploh dogaja, kako mora to kritično presojati in potem komaj to uporabiti.«